Men jag är vaken i alla fall!
Hannah och Emma stack till Galway imorse och jag njöt av att kunna ta en sovmorgon. Sovmorgonen tog liksom aldrig slut och jag gick upp runt halv ett när jag slutligen insåg att jag faktiskt inte ens var trött.
Igår kväll så åt vi massa ost, marinerade kronärtskockor och drack rödvin - episkt gott! Dessutom lade vi ihop en vin-mys-kväll-lista som urartade i någon slags vem-kan-nämna-flest-80-tals-låtar-lista, den blev sjukligt bra den med!
Min plan för dagen är att plugga lite till högskoleprovet; jag önskar att jag kunde berätta för mitt femtonåriga jag att "JO JAG KOMMER VISST HA ANVÄNDNING FÖR EXPONENTER NÅGON GÅNG I FRAMTIDEN"*.
Matten (som detta år tar upp hälften av hela provet) är grundläggande saker som man lärde sig i högstadiet eller gymnasiet, men det är fruktansvärt svårt att lära en gammal hund att sitta om den inte lärde sig det ordentligt när den gick i nian. Typ.
Anyway, listen - som vår hat-älskade DJ på Stables ALLTID säger - nu ska jag diska undan lite från igår, diska mig själv (det vill säga ta en dusch) och boka bord för tre till ikväll. Ha det!
/L
*förvisso så har jag inte använt denna förbenade räkneskit sedan dess, men ändå
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?