Som ni kanske noterat har jag varit mer än lovligt o-bra på bloggande på sistone. Först var det Emmavisit och så fort fröken E satt sig på bussen till flygplatsen var det dags för kavaljerens stipendieutdelningsjox. Inte nog med att han ror en massa, han är tydligen väldigt bra på det också så i tisdags fick han ett fint stipendium för det.
Själva ceremonin var fin och högtidlig men jag stod mest i ett hörn och undrade hur i helskotta jag hamnat där. Vad brukar Erasmusstudenter göra? Häva absurda mängder öl. Vad gör jag?* Kallpratar artigt med kostymklädda universitetsanställda över snittar. 1-0 till mig va?
/H
*okej inte VARJE dag precis, men förmodligen en gång mer än de flesta andra Erasmusar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?