Spontan reaktion*: Bra att uppmärksammar kvinnors situationer i världen, även hur långt vi har kommit, hur mycket vi har kvar, högtider är alltid trevligt and all that jazz.
Men jag har sagt det förut och säger det igen; för mig spelar det ingen roll vad man har mellan benen*, så länge man har en tillstymmelse till vett mellan öronen.
Alla är bra, alla är fina - hurra för damer, flickor, tjejer, tanter, mormödrar och mammor - men hurra för vilka fantastiska individer ni är och inte för ert kön per se.
/L
*eftersom jag inte visste att det var idag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?