På veckans to do-lista står mejl, mejl och ännu mer mejl. Och så några streamade föreläsningar och online-seminarium på det. Blir mycket kvalitetstid med min dator denna vecka.
Men det är okej för jag har haft ungefär världens bästa helg med kavaljeren. Vi har sett hemskt mycket film, druckit vin, läst boken i solen och lunchat på stan. Och sovit. Klart underskattad aktivitet.
Nu: dags för första föreläsningen i delkursen Barn- och ungdomslitteratur. Är mycket peppad!!!
/H
Så kuligt med en hel kurs om barn- och ungdomslitteratur. Mycket avundsjuk är din egen Mamma Muuuuuuuuu :o)
SvaraRaderaHärligt härligt härligt :D
SvaraRadera