round ireland without a fridge
måndag 23 april 2012
vad i helvetes jävla allt?
"Du har valt att deklarera för en person som inte har fått någon förtryckt inkomstdeklaration."
Paniken.
Ilskan.
Förvirringen.
/H
1 kommentar:
Jessi
24 april 2012 kl. 08:05
What??
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
What??
SvaraRadera