onsdag 25 april 2012

dublin



Imorgon åker jag hit! För att träffa en fellow anglofil tillika gammal klasskamrat. Peppen! Vi hörs på söndag när jag kommit hem igen.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?