round ireland without a fridge
onsdag 18 april 2012
adjö herr muffins
Pappa skannade nyss in och mejlade över hela Adjö Herr Muffins åt mig.
Är nu mycket rörd eftersom
a) jag har så snälla föräldrar
b) det är en så himla HIMLA fin barnbok
/H
1 kommentar:
E
22 april 2012 kl. 22:38
Åh, jag vill också läsa! Har du den på datorn och kan skicka till mig? (jaa!)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Åh, jag vill också läsa! Har du den på datorn och kan skicka till mig? (jaa!)
SvaraRadera