En drös studenter är här och går husesyn för nästa termin.
Random husesynare: Är ditt rum kallt?
Jag: Hela huset är ju rätt kallt...
Han (förskräckt): Är det nåt fel på elementen?
Jag: Nä. Vi har bara slut på olja.
Han: Jaha. Men är det kallt i ditt rum?
Jag: Ja. Fast ja, nej.
/H
Verkar dom bra så säg att det är varmt! ^^
SvaraRaderaPuss från NSD