måndag 23 april 2012

socially awkward penguin

En drös studenter är här och går husesyn för nästa termin.

Random husesynare: Är ditt rum kallt?
Jag: Hela huset är ju rätt kallt...
Han (förskräckt): Är det nåt fel på elementen?
Jag: Nä. Vi har bara slut på olja.
Han: Jaha. Men är det kallt i ditt rum?
Jag: Ja. Fast ja, nej. 

/H

1 kommentar:

  1. Verkar dom bra så säg att det är varmt! ^^
    Puss från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?