torsdag 19 april 2012

veckan hittills

Leker Florence Nightingale. Går på bio. Läser Sherlock Holmes och postmodernistiska barnböcker. Solskenspromenerar. Lyxlunchar på stan med kavaljeren. Håller tummarna för höstplaner och dricker alldeles för mycket apelsinjuice. Frukosterar och tåflirtar på favoritfiket. Får Moby Dick i torsdagspresent av frukostsällskapet. Är mycket kär. Är mycket glad. Är därför ingen bra bloggare.

/H

2 kommentarer:

  1. Om man lever livet är det ibland svårt att hinna berätta om det^^
    Njut!
    Pussar från NSD

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare :) Bra sagt!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?