Lillasyster berättade precis att det kommer en 3D-version av Hitta Nemo nästa år!!! Ni som känner mig väl vet att jag älskar Hitta Nemo men har problem med filmen eftersom den gör att jag vill vara en fisk.
Men att titta på 3D-fisk-film och att bo i Stora Barriärrevet med gälar är ju nästan samma sak?! Är på fullt allvar tårögd. Har ej varit såhär rörd sen jag såg pressklippet när Prins Daniel pratade om bebisen med pressen.
/Pinsam H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?