måndag 30 april 2012

hemma igen

Hemma igen efter mysig langweekend i Dublin med utomordentligt trevligt sallskap. Sitter nu hemma hos ett annat trevligt sallskap (darav bristen pa svenska bokstaver).

Aterkommer imorgon med mer detaljer. Och prickar!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?