fredag 20 april 2012

less och/eller förvirrad och/eller sur

Igår kväll kom kavaljeren som vanligt förbi efter jobbet för att hämta upp mig. I vardagsrummet sitter fyra av mina rumskompisar.

Han: "Hej, jag är här för att träffa Hannah"
Dom: "Vem?"

Dethär är alltså fyra tjejer som jag bott med sedan i november, som mycket väl vet jag heter och som dessutom träffat min pojkvän flera gånger. Vad. Är. Deras. Problem?

/H

2 kommentarer:

  1. Skickar usel karma till dessa ohövliga rumskompisar!
    Puss från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?