Igår kväll kom kavaljeren som vanligt förbi efter jobbet för att hämta upp mig. I vardagsrummet sitter fyra av mina rumskompisar.
Han: "Hej, jag är här för att träffa Hannah"
Dom: "Vem?"
Dethär är alltså fyra tjejer som jag bott med sedan i november, som mycket väl vet jag heter och som dessutom träffat min pojkvän flera gånger. Vad. Är. Deras. Problem?
/H
Skickar usel karma till dessa ohövliga rumskompisar!
SvaraRaderaPuss från NSD
Drygnissar!
SvaraRadera