måndag 16 april 2012

bloggar uppenbarligen inte loss

Ursäkta obloggandet idag! Varvar ompyssling av sjuk kavaljer (eller ska vi säga sambo?) med hetspluggande. Hörs förhoppningsvis imorgon.

/H

1 kommentar:

  1. :O
    Hälsa honom att han ska krya på sig och hälsa dig själv att inte bli smittad^^
    Puss!
    NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?