Fattar fortfarande inte hur jag inte kan behöva deklarera? Mejlade Skatteverket för säkerhets skull och de sa "nej, du behöver inte deklarera i år" så jag får väl lita på det men himmel så olaglig jag känner mig just nu. Känns obra.
Tur att solen skiner, att favoritjuicen är tillbaka i kvartersbutiken och att jag ska läsa Bröderna Lejonhjärta till nästa seminarium.
/H
Skönt att det löste sig med deklarationen! Glöm inte ladda med näsdukar om du ska läsa om Skorpan och Jonathan. Puss, puss från din Mamma Muuuuu
SvaraRadera