tisdag 24 april 2012

men va?

Fattar fortfarande inte hur jag inte kan behöva deklarera? Mejlade Skatteverket för säkerhets skull och de sa "nej, du behöver inte deklarera i år" så jag får väl lita på det men himmel så olaglig jag känner mig just nu. Känns obra.

Tur att solen skiner, att favoritjuicen är tillbaka i kvartersbutiken och att jag ska läsa Bröderna Lejonhjärta till nästa seminarium.

/H

1 kommentar:

  1. Skönt att det löste sig med deklarationen! Glöm inte ladda med näsdukar om du ska läsa om Skorpan och Jonathan. Puss, puss från din Mamma Muuuuu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?