söndag 15 april 2012

hej limerick!

Nu är jag här igen! Efter världens bästa förlängda påsklov. Ska blogga loss imorgon.

Ikväll har jag två dejter: den första med Robinson Crusoe, den andra med kavaljeren. Gissa vilken jag ser fram emot mest.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?