round ireland without a fridge
lördag 14 april 2012
denna dagen ett liv?
Började med begravning. Fortsatte med öl på Saluhallen, sedan mysig släktmiddag på Il Forno och sen stod jag plötsligt på scen på Stadsteatern. Berättar mer imorgon. Är för onykter och/eller trött för att förklara mer just nu.
/H
1 kommentar:
Anonym
14 april 2012 kl. 06:29
Spännande! Längtar efter fortsättningen^^
NSD
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Spännande! Längtar efter fortsättningen^^
SvaraRaderaNSD