lördag 14 april 2012

denna dagen ett liv?

Började med begravning. Fortsatte med öl på Saluhallen, sedan  mysig släktmiddag på Il Forno och sen stod jag plötsligt på scen på Stadsteatern. Berättar mer imorgon. Är för onykter och/eller trött för att förklara mer just nu.

/H

1 kommentar:

  1. Spännande! Längtar efter fortsättningen^^
    NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?