onsdag 18 april 2012

adjö herr muffins

Pappa skannade nyss in och mejlade över hela Adjö Herr Muffins åt mig.

Är nu mycket rörd eftersom
a) jag har så snälla föräldrar
b) det är en så himla HIMLA fin barnbok

/H

1 kommentar:

  1. Åh, jag vill också läsa! Har du den på datorn och kan skicka till mig? (jaa!)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?