Eller Sláinte! som man också kan säga.
Idag är det St Patrick's Day, har det undgått någon? Tredje största ölhävarhögtiden efter Valborg och Midsommar.
H och jag ska kolla på paraden i stan; jag har gröna kläder och H har panik för att hon inte har gröna kläder. Någon kommer att bli nypt!
Nu ska vi pumpa Galway Girl (klickbar länk)!
/L
Trevlig ölhävardag!
SvaraRadera