round ireland without a fridge
söndag 18 mars 2012
solsöndag
Hängde nyss i trädgården i bara linne. Och byxor och skor förstås. Men ni fattar. Hej.
/H
2 kommentarer:
E
18 mars 2012 kl. 19:26
AVUNDSJUKAN.
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
19 mars 2012 kl. 00:23
Sååååå orättviiiiiiiist!
Jessi
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
AVUNDSJUKAN.
SvaraRaderaSååååå orättviiiiiiiist!
SvaraRaderaJessi