Om drygt två veckor så bär det av mot Sverige via Dublin. HERRE MIN GET vad med saker som ska göras innan dess, var tvungen att skriva en lista.
- Besöka Milkmarket
- Laga mysmiddag på Milkmarketinköp
- Besöka Costellos
- Skriva uppsats engelska
- Skriva uppsats svenska
- Eventuell Avskedsfest
- Plugga till Högskoleprovet
- Åka till Crescent
- Åka till Killarney och hälsa på hjortarna
- Packa
Och det är hyresvärdar som måste mejlas, födelsedagspresenter som ska inhandlas och tvätt som ska tvättas.
Det är lite som när jag skulle lämna mitt älskade Nice, fick panik av allt jag inte hade hunnit göra och lyckades klämma in att åka pariserhjul, ta ett diplom i franska, dricka x antal flaskor vin på stranden, sno en boj, besöka en djurpark, köpa julklappar och fika/äta middag/hänga med samtliga vänner på en halv vecka.
INTENSIVT täcker inte den totala schemaspäckningen!
/L
Är ni på hemväg på riktigt? Ska det bli Uppsala eller vad?! Välkomna åter till gamla Svedala hälsar Kicki & Co
SvaraRaderaHej! Inte riktigt; jag (Lis) åker hem för att göra Högskoleprovet och flyttar tillbaka alla mina saker till Uppsala. Med Sunnersta som utgångspunkt så ska jag förhoppningsvis resa runt lite i vår, men jag kommer ju att vara hemma en hel del. :) Så vi ses snart!
SvaraRadera