fredag 9 mars 2012

klart ni undrar

Men nu har ni undrat klart: jag är hemma igen. Dublinresan var sanslöst underbar och jag ska berätta allt om den imorgon när min hjärna fungerar igen. Ikväll har jag inte ork för något mer avancerat än cupcakes och tv-serie-tittande med Lillasyster.


/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?