torsdag 15 mars 2012

i brist på annat

Har ont i huvudet.
Har varken Ipren eller Alvedon.

Hjälper sallad och Smirnoff Ice?

Bra!

/L

2 kommentarer:

  1. Jag har varit med om att jag har provat det och... JÄ-VLAR vad mycket bättre det känns nu, det gör det.

    SvaraRadera
  2. alltså hannah du är så märklig.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?