tisdag 6 mars 2012

hejdå emma

Idag satte sig Emma på bussen till flygplatsen och det är ju såklart hemskt sorgligt. Men jag skulle vara ännu ledsnare om det inte vore för att jag är så toknervös. För idag ska jag gå på nån sorts tillställning som jag inte riktigt förstår vad det är (stipendieutdelningstjosan? hur klär man sig för det?) och träffa kavaljerens föräldrar.

Total nervositet. Fast också total pepp på att vi sticker till Dublin efteråt!!!

Är för spattig för att kunna formulera mig snitsigare än såhär. Hej.

/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?