fredag 30 mars 2012

hear, oh, hear!

Ajöss lyriktentan! Nu blir det ingen fornyrdislag eller några dityramber för mig på ett bra tag. Fast jag kommer sakna den dramatiska högläsningen och diktplöjandet lite. Är ju en nörd. Tyckte till och med att tentan var rolig, vilket osökt påminner mig om dendär gången i höstas när jag klev upp extra tidigt för att skriva ett frivilligt grammatikprov bara på kul.

Vädret har gått tillbaka till det irländska standardläget regnet-hänger-i-luften-som-en-hotfullt-fuktig-disktrasa och här ligger jag i kavaljerens säng och orkar inte kliva opp. Men, med risk för att tjata: ÄLSKAR att skriva distanstentor hemma. Du behöver inte vakna förrän sisådär en kvart innan tentan och om du har riktig tur (som jag hade idag) så får du frukost på sängen också.

/H

1 kommentar:

  1. Myyyyys! Och att vara nördig är helt perfekt ^^
    NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?