lördag 24 mars 2012

förväntar mig en rejäl välkomstkommitté

Till påsk tar jag med mig kavaljeren hem till Sverige en sväng. Peppen på att visa honom mitt land och min hund!

/H

2 kommentarer:

  1. Yes! ^^
    På tiden!
    /Jessi

    SvaraRadera
  2. Välkomstkommittén har redan börjat ladda. Hur ställer sig kavaljeren till chokladbiskvier?

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?