torsdag 29 mars 2012

en ny era

Nu inleder vi en ny liten era här på bloggen. Lillasyster åkte hem till Sverige igår och här sitter jag med ett extra sovrum och tycker att det känns lite tomt. Särskilt dethär med bloggandet känns konstigt. Har jag ensamt ansvar här nu? Ja. Hjälp. Men jag vänjer mig nog!

Har ju kavaljeren (kul) och tentaplugg (inte lika kul). Sen är det ju inte helt fel att det är 20 grader varmt här för tredje dagen i rad.

/H

PS. Inser att vädret har väldigt lite att göra med resten av inlägget men har man bott i Skottland, Norrland samt på Irland tycker jag man har all rätt i världen att ta varje chans till väderskryt. Förstår ni hur många dåliga skämt om regn och snö jag har fått stå ut med de senaste åren?? HÄMNDEN ÄR SÅ ATT SÄGA LJUV.

1 kommentar:

  1. Haha! Men det är ju alltid lika underbart med vårväder^^
    Puss från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?