En av alla fantastiska saker vi gjorde i Dublin var att gå på zoo. Gotta love att gå på zoo! I alla fall när djuren verkar må bra och det inte regnar. På första bilden syns jag och min älskade babygiraff som kavaljeren köpte till mig i hemlighet och gömde i sin jacka.
"Kan du hålla min jacka en stund?"
"Okej! Men du, det ligger nånting i den."
"Jaså vadå för nåt?"
"EN BABYGIRAFF EN BABYGIRAFF EN BABYGIRAFF!"
I övrigt såg vi tio miljoner olika sorters djur och fina blommor. Råkade visst få med lite bilder på nån random kille också. Undrar vem han är.
/H
Iiiiih! Gulligt!!
SvaraRaderaaaahhhhh djuuuuur!! <3
SvaraRaderajag ser en röd panda! fett avis. vad fina ni är!