måndag 19 mars 2012

att typ kasta sten i glashus

H och jag sitter med varsin dator* i hennes säng. Hon nynnar någon låt på en stigande volym och jag halvsjunger en egenihopsnickrad sång med enbart orden "oompa-loompa".

Hannah: TYST! Vi kan båda vara tysta.

*h kallar det att "lana". hon har en mycket vag uppfattning om vad lana är.


/L

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?