H och jag sitter med varsin dator* i hennes säng. Hon nynnar någon låt på en stigande volym och jag halvsjunger en egenihopsnickrad sång med enbart orden "oompa-loompa".
Hannah: TYST! Vi kan båda vara tysta.
*h kallar det att "lana". hon har en mycket vag uppfattning om vad lana är.
/L
Haha, underbart!
SvaraRadera