tisdag 22 november 2011

hittegods

Detta lilla nystan upptäckte jag i trädgården igår och följde dramat i spöregn då Mamma Katt försökte att bära in sin lilla minibebis (Findus är hennes lilla bebis, denna är ju modell mini).

Vi vågar inte riktigt krypa nära med systemkameran men här är två halvtaskiga bilder från mobilen.



As we speak är det kattanarki och kattkaos i huset; jag försöker att lära en ytterst motvillig Mamma Katt uppfostran (man får INTE slå sina barn), Findus undersöker varenda kvadratmillimeter på sitt nya syskon och mitt i allt jävla ihopa så kommer Monsterkatten (en gigantisk svart pälsboll) för att kolla vart festen är.

Man kan uttrycka det som att jag har fått smaken av att vara småbarnsmamma. Det smakar inte så jättegott.

/L

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?