Var självfallet tvungen att fira detta med fika så jag och syr min delade västra Europas chokladigaste chokladkaka innan vi drog hemåt och käkade tomatsoppa.
Skulle hjärtans gärna vilja säga "slänger upp en bild på inhandlingen senare" men så överdrivet bloggengagerad är jag inte. Eller okej jo. Det är jag väl. Men jag är sjuk och ska dessutom kila iväg och träffa en polare. Ingen tid att fota massa kläder som jag lika gärna kan ha i garderoben eller på mig.
Så här ser nagellacket ut i alla fall (inte min bild)!

nagellacket heter fall in love. höst i löv som man säger på svenska. höhöh.
/L
"höst i löv"..... var får du allt ifrån??? undrar Mamma Mu :)
SvaraRaderaspriten.
SvaraRadera...skojaaaa! det kanske går i släkten?
puss! /lis