round ireland without a fridge
måndag 28 november 2011
förresten...
Nu har vi flyttat till andra sidan campus. Men ni får inte se några bilder för ni är så dåliga på att kommentera. Puss!
/H
1 kommentar:
E
29 november 2011 kl. 11:50
Meh. Kollektiv bestraffning!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Meh. Kollektiv bestraffning!
SvaraRadera