tisdag 29 november 2011

det är en process, eller ett litet helvete

H och jag har inrett våra rum, köpt inredningsprylar och bra-att-ha-saker, nosat runt i kök och vardagsrum och pillat lite på duschen.

Mitt rum har ett mini-walk-in-closet, ohemult mjuk säng och ett överaktivt element. Men det är något som saknas...

VEM SKA KLAPPA ALLA MINA SMÅ KATTER I ELM PARK??!!??!??!?!??!?



/L

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?