måndag 21 november 2011

breaking news

Vi har fått en ny medlem i hushållet! En yttepyttis till kattunge. Findus lillasyskon. Mamman kom tydligen bärande på yttepyttisen när jag var på föreläsning och nu bor den på en filt i vardagsrummet. Jag kikade in där nyss för att kolla läget och då ligger FINDUS DÄR OCH PUSSAR PÅ SITT SYSKON. Cuteness overload!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/H

2 kommentarer:

Vad har du på hjärtat?