torsdag 24 november 2011

AAAAAAAAAAAH

Jag ORKAR inte vara FÖRKYLD mer. Snorpapper, kallt te, snustorra läppar, rivsår under näsan och snart på tapeten för jag klättrar på väggarna av ren desperation för jag vill inte jag vill inte jag vill inte vara sjuk längreee!

/L, för tillfället slut på rationalitet

1 kommentar:

  1. älskade Lisi, om du var här skulle jag ge dig en BAMSE-kram. Puss, puss från Mamma Muuuuuu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?