lördag 10 september 2011

snillet spekulerar

H: Usch, jag har fått den där jäkla I just wanna make you stay på hjärnan.
L: Make you sweat sjunger dom väl?
H: Meh! Det är ju jättekonstigt, varför skulle man vilja få någon att svettas? (eftertänksam paus) Näää...

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?