lördag 24 september 2011

galway girl

Vi har börjat dagen med att försova oss en timme - check! Nu är vi på G igen, frukost och påklädning inför en dag i Galway med vår vän S.

Solen skiner, jag har Nut Flakers och CSN som trillat in på kontot - ska leta upp en Claddaghring idag, då behövs lite cash serru. Funderar på att köpa en, inte bara för att jag är nyfrälst Buffylover utan även för att dom är grymt snygga!

Ingen tid för bilder just nu men förhoppningsvis följer systemkameran med idag!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?