söndag 4 september 2011

erkältet (ursäkta för tillfälligt småäckligt bloggande)

Denna jävla förkylning vägrar att ge sig. Jag har fått tillbaka merparten av min röst men torkar snart ihop till ett litet fikon av grav snorförlust. H erkände att hon igår morse övervägde att ta mig till akuten då jag snöt mig så förbannat mycket. "Men jag vet ju faktiskt inte vart akuten ligger, så jag släppte den idén."

Igår var vi ute på en kort promenad på campus, sen tog vi en lugn och förkyld hemmakväll med mängder av snytpapper, yoghurt, äpplen, chips, te och (nya favoriten) digestivekex med choklad. Toppa det med lite Erik & Mackan + Get him to the Greek och kvällen var fulländad med lättsmält och enkel humor.



Alla bilder är klickbara för större format!







/L

1 kommentar:

  1. Shit vilket grönt campus. Slår ju Umeå med hästlängder. Va fint de kommer bli till hösten också :-)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?