onsdag 14 september 2011

lingvist liljeqvist javisst

Idag petade jag på H för att få någon form av svar på frågan "vad ska vi käka?". Följande fick jag till svar.

"Inte fya! Py. NYFS!"

Det här med att kommunicera är inget min syster är direkt svinbra på.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?