En mindre uppdatering dårå. Sedan hemkomst igår har vi varit strängt upptagna med att leta nätet runt efter Buffy och hennes polerzzz, veckohandla, köpa jeans* och fixa med plugg. För den som är intresserad så kan jag säga att JAG GICK IFRÅN ATT FEJLA EN TENTA TILL ATT SÄTTA HELA KURSEN PÅ VG M-FEKKERSSS!
För att fira detta så ska vi ta kvällen pluggfri och laga mat med sjukt mycket vitlök samt kolla på Buffy. Det är innesittardag eftersom måndagar verkar vara den enda veckodagen då våra grannar inte festar loss, men även för att vi har en smärre storm över oss just nu. Ett bra sätt att bedöma vindstyrka är försöka avgöra om det är löv eller hormonstinna trettonåringar som flyger förbi fönstret. Utan kommentar på det kan jag enkelt säga att det definitely är stugsittarväder.
*till mig själv alltså. ehem.
/L
Grattis till VG!:-)
SvaraRaderaGrattis! Du är världens bästa Lisi :o) Puss, puss/ Päronen
SvaraRadera