söndag 18 september 2011

JAMENTJENARÅ

Nu har systern riktigt kommit igång med bloggandet, så nu kommer jag efter litta grann. Kan ju försöka att uppdatera lite spexigt om dagens äventyr men vettefan vad som är så spexigt med veckohandling och städning.

Kan dock uppdatera om att klockan är inte ens halv ett och H har redan lyckats snubbla över en sladd samt bränna två av fyra rostmackor.

Det är ett litet äventyr varje dag att leva med henne.


Så här ser vi ut förresten, för den som hade glömt det.

/L

4 kommentarer:

  1. Jag vill typ rama in den.

    SvaraRadera
  2. FANTASTISK idé, Emma! Gör den gärna i naturlig skala också, jag sponsrar. Ideellt alltså. /Lis

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?