torsdag 1 september 2011

september nurå

Godmorgon Limerick och tack Irlandsluft för den eminenta förkylning jag så tajmat givits! Hänger fortfarande i sängen (glöm icke att vi ligger en timme bakåt här) med snor upp i hjärnan och en hals som envisas med att krångla.

Systern är på campus och orienteras runt idag så jag ska strax byta från min helmysiga pyjamasoutfit - randiga strumpbyxor och min funky Monki-tischa - för att gå upp och göra lite frukost med katterna.

Idag sätter även plugget igång för mig, och det är en jävla massa att ta tag i. Men det är inte utan att man blir lite peppad när jag ser vårt motto på väggen ändå. KEEP CALM AND CARRY ON, ppl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?