torsdag 15 september 2011

fest i gläntan, en enda lång väntan

Och med den sångraden från Det tuttar upptaget inleder jag dagens första blogginlägg.

Vi något skrockfulla systrar skyller nattens dåliga sömn på fullmånen, fast det säkerligen var våra alltid så partysugna grannar som höll oss uppe. Ikväll ska vi ge igen för det är BIG GIG på campuspuben. Ingen aning om vad det innebär men det låter ju av bara namnet att döma HUR FETT SOM HELST. Dessutom fick vi gratis fish'n'chips förra torsdagen vi var där så vi hoppas på favorit i repris.

Jag ska fixa något efter-träning-snacksigt, H är tydligen på jakt efter någon lärare. Ingen hejd på springandet!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?