måndag 5 september 2011

ett nytt beroende

Plain Chocolate Digestives! Självfallet inte äkta varan, men en fabulös kopia på denna från Lidl. Varför äta finmärken som Eldorado när man kan käka Delorado, liksom.

Och jag tror inte att jag behöver upplysa dig om vad jag eller H gör, har du inte fattat att jag pluggar och snyter mig hemma och att hon pluggar och hänger på campus så kan du lika gärna avprenumerera oss på bloglovin nu.

*obs skämt obs. vi har ännu inte funnit eldorado på vårat lidl.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?