Och jag tror inte att jag behöver upplysa dig om vad jag eller H gör, har du inte fattat att jag pluggar och snyter mig hemma och att hon pluggar och hänger på campus så kan du lika gärna avprenumerera oss på bloglovin nu.
*obs skämt obs. vi har ännu inte funnit eldorado på vårat lidl.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?