Bra kväll igår, som ni kanske förstod av förra inlägget. Förhoppningsvis blir det en favorit i repris ikväll, sällskapet är åtminstone detsamma bara det att vi nu kliver ur komfortzonen och beger oss in till stan. Om allt går som vi vill så ska vi äta middag och dricka finvin på en mysig restaurang. Det känns som en passande belöning efter en dag som hittills endast bestått av storstädning och plugg.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?