lördag 1 oktober 2011

en bra och en dålig nyhet

- Vi har haft ett väldigt händelserikt och på alla sätt fint dygn.
- Vi har på grund av händelserikheten inte haft tid att blogga.

Vilken nyhet som är bra och vilken som är dålig är lite upp till er.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?