torsdag 27 oktober 2011

matt som damon

Universums sämsta ordskämt up there, jag vet. Är bara så syttenes trött i skallen.

Har suttit i dryga timmen för att lägga om marginaler och klistra in fotnoter i en gammal översättning av Beowulf. Gnällmaffian meddelar att människor som finner tillfredsställelse i att ladda upp gamla klassiker på internet får gärna ta en grundkurs i upplägg och marginalkoder först.

En lite trevligare nyhet är att blåtiran lyser med sin frånvaro! Den lyser alltså inte alls. Är fortfarande ganska öm över ögonbrynet och kindbenet men det syns inte så mycket. Jag frågade även rumkompisen/experten som berättade från egen erfarenhet att om man har brutit kindbenet så kan ögonen åka ur om man snyter sig lite för hårt.

Om man bortser från äckelfaktorn i tidigare mening så kan vi bara lugnt konstatera att min skalle är intakt (om än något bulig).

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?