
Dessvärre så blev det inte många bilder från gårdagen, men här är två i alla fall! Mitt hår tog en halvtimme och en tredjedels burk med hårspray att fixa, synd att jag inte fick någon bättre bild på det. Vi hade matchande baseballjackor (jag hade självfallet inte på mig skidjackan hela kvällen heller) och flimsiga kjolar som vi olyckligtvis inte heller fick någon bild på.
Men! kläderna finns kvar och vi har redan bestämt oss för re-enacta outfiten för att knäppa några bättre bilder. Men håret gör jag fan aldrig om igen; jag har schamponerat och balsamerat håret multipla gånger och borstat ut en hårboll stor som katten.
/L
Vad fina! Bättre bilder inklusive de flimsiga kjolarna önskas.
SvaraRadera