På SvD-idag: Man odlade cannabis på LKAB. För den som inte visste det så pysslar dom mest med gruvor.
Vi pausar lite här - han har alltså lyckats med att odla jazztobak i en grotta. I Gällivare! Nog för att knark är bajs men lite cred till killen. Ska man fixa illegala odlingar under havsnivå får man nog ligga i.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?