tisdag 4 oktober 2011

dagens nyheter (aka att följa sina drömmar långt åt helvete och under jordskorpan)

På SvD-idag: Man odlade cannabis på LKAB. För den som inte visste det så pysslar dom mest med gruvor.

Vi pausar lite här - han har alltså lyckats med att odla jazztobak i en grotta. I Gällivare! Nog för att knark är bajs men lite cred till killen. Ska man fixa illegala odlingar under havsnivå får man nog ligga i.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?